YOUR INTERNET EXPLORER IS NO LONGER SUPPORTED

You are using an old version of .
To improve your experience using our website, we strongly recommend to update your browser to its latest version or download one of the following browsers:

Google Chrome (recommended): Download here
Mozilla Firefox: Download here
Microsoft Edge: Only available with Windows 10
Microsoft Internet Explorer (IE9+): Only available with Windows Vista and upwards

4 mērķi, kam vērts iekrāt naudu | Crediton

Par naudas taupīšanu un krāšanu tiek runāts daudz, taču svarīgi ir iekrāt naudu nozīmīgiem mērķiem, kas palīdzēs situācijās, kad tas patiešām nepieciešams. Kuri tie ir? Par to šajā rakstā.

4 ieteikumi, kā samazināt nelietderīgi izmantoto laiku | Crediton

Bendžamins Franklins savulaik grāmatā “Padoms jaunajam tirgotājam” rakstījis, ka “Laiks ir nauda”. Šis aforisms tiek izmantots arī musdienās, un ne velti. Laiks ir vērtīgs resurss, taču tas nav bezgalīgs, tādēļ ir tik svarīgi to izmantot produktīvi, jo nedarot neko, nav arī rezultāta, līdz ar to nevar arī nopelnīt naudu. Kā sākt izmantot laiku lietderīgāk? No kā jāizvarās?

Vai Tev mājās ir liekas mantas? Pārdod tās! | Crediton

Ar laiku mūsu miteklis mēdz pārvērsties par mantu glabātuvi, drēbes, ko vairs nevalkājam, atliekam labākiem laikiem, tāpat krājas dažādi sadzīves priekšmeti, kas savu jau ir nokalpojuši, bet ārā mest ir žēl. Tāpēc veidojam aizvien plašākus krājumus, līdz jauniem vairs neatliek vietas. Tas nozīmē vien to, ka laiks ģenerāltīrīšanai un arī jaunam piepelnīšanās veidam - nevajadzīgo lietu pārdošanai.

Septiņi padomi, kā droši iepirkties internetā | Crediton

Iepirkšanās internetā ir ērta iespēja, kas piedāvā klientiem iegādāties dažādas preces un pakalpojumus no jebkuras vietas pasaulē. Tas ir mūsdienīgs risinājums tiem, kuriem nepatīk pavadīt laiku lielveikalos. Internetveikali piedāvā daudz zemākas cenas un atlaides. Svarīgi ir iepirkties internetā droši un pārdomāti, lai izvairītos no krāpšanas un nepatīkamas pieredzes.

Kādēļ cilvēki veic tik daudz impulsīvu pirkumu? | Crediton

Kuram gan nav gadījies tā, ka atnākot no veikala nākas secināt - nopirkts ir daudz vairāk nekā bija sākotnēji plānots. Tas tādēļ, ka pie preču izvietojuma un ievilināšanas konkrētā stendā strādā profesionāla mārketinga komanda, tādēļ impulsīva pirkuma veikšana ir teju neizbēgama.
CreditOn.lv © 2007 - 2019